Nowe pomysły w badaniach nad astmą i alergią: tworzenie wielodyscyplinarnej szkoły wyższej cd

Idealnie byłoby osiągnąć trzy główne cele: (a) poszerzenie świadomości i zwiększenie wiedzy na temat alergii w dziedzinach innych niż tradycyjna biomedycyna; (b) kształcą nowe pokolenie badaczy; oraz (c) zachęcać do współpracy starszych naukowców, którzy dzielą się odpowiedzialnością za przełożonych. Wcześniejsza interdyscyplinarna edukacja i praca zespołowa w szkołach medycznych skupiały się głównie na szkoleniach dla absolwentów, a nie na badaniach (4, 5). Do tej pory do programu przyjęto 21 absolwentów na podstawie ich życiorysów, eseju autobiograficznego i wywiadu osobistego. Zostali oni wybrani spośród ponad 120 kandydatów przez panel ośmiu osób w KI pod przewodnictwem dyrektora. Studenci mają zróżnicowane wykształcenie, w tym w dziedzinie nauk podstawowych, medycyny, pielęgniarstwa, zdrowia publicznego, dietetyki, ekonomii, psychologii i socjologii. Wielu studentów posiada stopnie naukowe w więcej niż jednym z tych obszarów. Pierwszy semestr składa się z kursów odkrywania alergii z różnych perspektyw (patrz. Nauka alergii z nowej perspektywy.). Dwa kursy,. Filozofia nauki z perspektywy interdyscyplinarnej. i. Jak prezentować badania ., trwało ponad cztery miesiące. Sugerowano, że studiowanie przedmiotu z perspektywy wielu dyscyplin, lub. Wspólne uczenie się,. na wczesnym etapie szkolenia absolwentów może ostatecznie ułatwić interdyscyplinarną współpracę w dziedzinie badań (4). W początkowym okresie studenci są stale narażeni na ciągłe badania w KI i są zachęcani do zgłaszania problemów badawczych, które chcieliby zgłosić jako członkowie jednej z sieci badawczych. Cztery z tych sieci zostały potraktowane priorytetowo przez komisję oceniającą złożoną z pięciu starszych naukowców z innych szwedzkich uniwersytetów i reprezentujących różne dyscypliny. Projekty badawcze są następnie idealnie rozwijane we współpracy między uczniem a dwoma lub trzema opiekunami, z których jeden powinien mieć zaplecze badawcze wyraźnie odmienne od głównego przełożonego. Aby utrzymać i dalej rozwijać otwartość na współpracę wielodyscyplinarną, uczniowie regularnie spotykają się, by omawiać swoje projekty, a także uczęszczają na cotygodniowe seminaria badawcze dotyczące konkretnych tematów. Ciągła interakcja i utrzymanie pozytywnej dynamiki grupy wśród studentów są niezbędne do utrzymania multidyscyplinarnego podejścia do identyfikowania problemów i omawiania postępu badań. Istotna jest również ciągła interakcja między uczniami i ich przełożonymi, zachęcająca uczniów do skupiania się na astmie i / lub alergii, zamiast ograniczania się do jednej dyscypliny. Możliwości Niektóre z unikalnych korzyści i możliwości związanych z multidyscyplinarnym podejściem do studiów podyplomowych chorób są wymienione w Tabeli 1
[hasła pokrewne: peeling kwasem salicylowym, masło z orzechów laskowych, pasta tahini gdzie kupić ]
[hasła pokrewne: rehabilitacja po szyciu łąkotki, truskawki indeks glikemiczny, parafia trzebinia siersza ]